Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Uwaga! Pobieranie biletów kolejkowych z biletomatu jest blokowane każdego dnia na 10 minut przed zamknięciem.
Rezerwacji on-line podlegają wizyty związane z:
System umożliwia również sprawdzenie aktualnego stanu kolejek.
Sala obsługi klientów została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego parkingu (w tym miejsc dla osób z niepełnosprawnością) na tyłach budynku.
W sali obsługi klientów załatwisz sprawy z zakresu:
Potwierdzania zleceń na wyroby medyczne
Wydawania i rejestrowania formularzy unijnych
Obsługi aptek w zakresie umów na realizację recept
Obsługi osób uprawnionych w zakresie dostępu do systemów informatycznych NFZ oraz przydzielania zakresów numerycznych dla recept papierowych (dotyczy lekarzy, felczerów, pielęgniarek, położnych, farmaceutów)
Możesz tam również skorzystać z porad doradców i edukatorów promocji zdrowia i podstawowych pomiarów medycznych.
W celu zapewnienia Państwu komfortu obsługi, przed odwiedzeniem Terenowego Punktu Obsługi Klientów, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, żeby upewnić się, czy w danym dniu punkt jest otwarty.
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Olkusz
ul. Bylicy 1 parter, pok. nr 312
32-300 Olkusz
godziny otwarcia:
tel. 32 645 42 21
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Myślenice
SP Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2, budynek nr 5, parter pok. nr 17
32-400 Myślenice
godziny otwarcia:
tel. 12 272 40 76
TPOK Myślenice - punkt nieczynny w dniach: 23-27.01.2023
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Chrzanów
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
ul. Sokoła 19, I piętro pok. nr 18
32-500 Chrzanów
godziny otwarcia:
tel. 32 623 22 95
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Oświęcim
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Wysokie Brzegi 4, budynek administracji - parter
32-600 Oświęcim
godziny otwarcia:
tel. 33 842 24 23
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Wadowice
ul. Karmelicka 5, parter pok. nr 126
34-100 Wadowice
godziny otwarcia:
tel. 33 873 80 57
TPOK Wadowice w dniu 2.02.2023 punkt nieczynny
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Sucha Beskidzka
ZOZ w Suchej Beskidzkiej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka
godziny otwarcia:
tel. 33 874 24 84
TPOK Sucha Beskidzka: od 30.01.2023 do 03.02.2023 punkt nieczynny
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Limanowa
Szpital Powiatowy
ul. Piłsudskiego 61, parter
34 - 600 Limanowa
godziny otwarcia:
tel. 18 337 55 43
TPOK Limanowa: od 26.01.2023 do 28.02.2023 punkt nieczynny
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Brzesko
Starostwo Powiatowe
ul. Wyszyńskiego 6, parter
32-800 Brzesko
godziny otwarcia:
tel. 14 663 20 70